reklama

Za koho kopeš?! Ja podporujem primátora Ing. Karola Kvála a kopem za SENEC!

Za koho kopeš?! O otázke, ktorá by sa mala riešiť v športe a nie v politike... a čo všetko sa stalo, deje a bude diať v Senci. Tento blog vznikol z môjho presvedčenia, nie som nikomu nič zaviazaný a ani nikdy nechcem byť - volám sa Juraj Gubáni, som nezávislý poslanec MsZ a predseda Komisie športu mesta Senec.

Písmo: A- | A+

Keď začínam písať tento blog, je sobota 8.11.2014, pár minút pred polnocou. O týždeň o takomto čase, sa na Slovensku bude v tých istých mestách a obciach naraz oslavovať i smútiť, ale i opäť nadávať, ako sa nám tu na Slovensku žije... Áno, sú tu voľby! Téma volieb medzi občanmi nie je moc populárna, ale patrí k životu. Či chceme alebo nie. Ani sme sa nenazdali a sú tu opäť! I napriek môjmu veku (31), sú toto moje tretie. Doterajšia bilancia v športovej terminológii 1:1. Víťazné boli moje prvé do mestského zastupiteľstva (MsZ) v Senci (2010), tie druhé - minuloročné do Bratislavského samosprávneho kraja mi ušli o jednu priečku. A ako dopadnú tretie? Uvidíme...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V Senci to už dlhšie vrie, z každej strany - billboardy, predvolebné guláše, letáky Vászavalia pri každom otvorení poštovej schránky, ale všetko podstatné sa "upečie" až 15.11.2014!

Nebudem sa konkrétne vyjadrovať k jednotlivým kandidátom alebo kandidátkam na poslancov, len toľko: Som toho názoru, že poslanec / poslankyňa ( kandidát / kandidátka ) by mal byť medzi občanmi " videný / videná " počas celého obdobia, nielen pár dní pred voľbami. Keby väčšina vynaložila toľko energie a financií počas štyroch rokov, čo teraz pár týždňov pred voľbami na iné veci v prospech svojho mesta / obce, žilo by sa nám tu oveľa lepšie... Aj preto spolukandidujem s Radom Dosedelom a Robom Jonášom - s dvomi "fanatikmi mestského športu". Toto je prezývka, ktorú sme si vyslúžili svojou činnosťou za vzniknuté občianske združenie Futbalová miniliga Senca ( www.fms.sk ), cez ktoré sa snažíme robiť mesto Senec nielen športovejším, ale aj lepším. Nie prázdnymi slovami, ale skutkami. Už štvrtú sezónu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
​ Nezávislí kandidáti na poslancov do MsZ v Senci - Radoslav Dosedel - Róbert Jonáš - Juraj Gubáni
​ Nezávislí kandidáti na poslancov do MsZ v Senci - Radoslav Dosedel - Róbert Jonáš - Juraj Gubáni (zdroj: 90301 - Žijeme pre Senec)

O toto všetko som sa snažil takmer štyri roky ako poslanec, ale aj čas predtým ako tréner mládeže. Áno, mohlo to byť aj lepšie, urobil som aj zopár chýb, ale kto nič nerobí, nič nepokazí. Ako najmladší poslanec MsZ v Senci, som si viackrát vypočul "svoje" - či už za založenie FB profilu Komisia Športu Senec alebo môjho navštevovania športových, či iných akcií nielen vrámci nášho mesta a následného informovania na tomto profile. Dostal som sa aj do ostrejšej výmeny názorov s omnoho skúsenejšími poslancami, ktorí sú vo svojich pozíciách už niekoľko volebných období. Absolvoval som veľa rozhovor - stretnutí aj medzi štyrmi očami, ktoré mi veľa dali a i keď si nedovolím povedať, že som po takmer jednom volebnom období skúsený poslanec v komunálnej politike, už viem, kto za koho kope... Presne touto otázkou ma oslovil jeden pán a spýtal sa ma: "Za koho kopeš?!" Na začiatku som nechápal, ale postupne z rozhovoru vyplynulo, že chcel vedieť, koho podporím na pozíciu primátora mesta Senec. Nepovedal som mu to. Nie preto, že by som nechcel, ale sľúbil som aj iným, že sa vyjadrím až týždeň pred voľbami. A tu je moja odpoveď:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Ing. Karol Kvál - primátor mesta Senec
Ing. Karol Kvál - primátor mesta Senec (zdroj: zdroj: FB profil - Ing. Karol Kvál )

Na pozíciu primátora mesta Senec podporujem Ing. Karola Kvála. Niekoho toto moje vyjadrenie možno zaskočí, preto im to rád vysvetlím. Veľa ľudí mi vyčítalo, že som sa v posledných obdobiach na zasadnutiach MsZ odmlčal, že som nečitateľný, že sa konkrétne nevyjadrujem. Nebolo to preto, že som nechcel byť ďalej aktívny, ale preto, že som som sledoval a učil sa. Áno, učil sa! Celý život sa učíme... Keď som bol mladší, vždy mi vraveli, aby som bol slušný voči druhým, hlavne starším! Aby som neoponoval, keď nemám adekvátne argumenty. Aby som vždy počúval a učil sa. Bol im vďačný, za to, čo ma naučia - keď mi niečo dajú do života. Raz sa mi to určite vráti... A vrátilo! I keď zo začiatku som bol možno impulzívnejší, išiel som si za svojim a veľakrát som si neuvedomil, že takto sa to nedá! Demokracia = rozhoduje hlas väčšiny... To je politika!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikdy som nemal politiku v láske, ale zistil som, že bez toho, aby som sa do nej dostal, nemôžem ovplyvňovať veci prospech nášho mesta, nášho štátu. V živote som to nerobil v prospech seba, ale v prospech občanov. Niektorí si to dodnes nemyslia, ale raz to možno pochopia. Za roky, čo som v komunálnej politike, som z toho nič v podobe žiadneho majetku v prospech mňa a mojej rodiny nevyťažil. Všetky financie za "poslancovanie" (pozn.: neprekročili súčet mojich štyroch mesačných výplat v práci) boli venované na dobročinné účely, prípadne na akcie a na propagáciu nášho mesta. Ja som však získal viac. Získal som kontakty, spoznal som ľudí - priateľov. Spoznal som bližšie aj konkrétneho človeka, ktorého osobne poznám ešte skôr, ako sa stal primátor. Spoznal som aj ľudí v jeho okolí. Tento človek zmenil tvár tohto mesta. Pre niekoho smerujúce zlým smerom, no ja si to však nemyslím, i keď niektoré stavby v centre mesta mi nevoňajú, ale nemôže za to len sám primátor! Ako som už napísal, vždy keď sa robí, robia sa aj chyby. Veľa ľudí však nevidí do "zákulisia" a sú ovplyvňovaní bez toho, aby sa presvedčili a zistili si podrobnosti. Ani ja som si v niektorých veciach s pánom primátorom "nesadol". Kto sleduje toto všetko, vie o čom hovorím. Som toho názoru, že zrkadlom primátora sú poslanci a občania ako takí. Veľa ľudí si neuvedomuje, čo prináša táto funkcia, veľa ľudí neprichádza k voľbám, lebo im to je jedno. Namiesto toho, aby boli činní pre naše mesto, frflú pri kofole alebo na internete. Myslel som si, že za jedno funkčné obdobie sa dá toho spraviť veľa, ale nedá! Ja som niečo začal v športe a chcem v tom pokračovať za účasti súčasného primátora. K jeho funkcii mám ešte väčší rešpekt ako kedykoľvek predtým. Myslím si, že Ing. Karol Kvál by mal nasledujúce obdobie pokračovať v začatej práci so mnou a dotiahnuť to do konca. Preto verím, že spolu s pánom primátorom vystúpime počas V. ročníka Seneckého behu okolo Slnečných jazier opäť na stupeň víťazov aspoň symbolicky a po ďalších štyroch rokoch si povieme, že začaté veci stálo za to dokončiť a začať nové, ktoré posunú ďalšiu generáciu Senčanov v jej lepšie napredovanie...

Najviac z celého rozhovoru s pánom, ktorý sa ma spýtal tú "nešportovú" otázku sa mi páčilo to, keď povedal, že i keď sa vyjadrím akokoľvek, ľudia, ktorí sledujú moju prácu, by nemali zmeniť názor na mňa kvôli mojej podpore konkrétneho kandidáta, ale mali by stáť za tým, čo som doteraz urobil. Potešilo ma to! Zdieľam podobný názor aj u iných, nielen preto, že nikomu nič nedlžím alebo že si ma niekto "kúpil"..., ale pre moje presvedčenie, že to môže byť vždy lepšie. Ja som sa však rozhodol už dávno, volil som súčasného primátora Ing. Karola Kvála už trikrát a budem ho aj teraz. A nie preto, že "kopem za neho" , ale preto, že ja "KOPEM ZA SENEC"! Senec je aj moje mesto, v ktorom žijem od narodenia a chcem pre neho urobiť maximum. Verím, že sa mi to podarí v mojom druhom volebnom období aj za pomoci súčasného primátora, s ktorým lepšie pozdvihneme šport v našom meste, ale hlavne, pomôže nielen mne, ale aj novým tváram v seneckej komunálnej politike vystúpiť na ešte lepšie svetlo v očiach svojich voličov i nevoličov.

IV. ročník - Senecký beh okolo Slnečných jazier
IV. ročník - Senecký beh okolo Slnečných jazier (zdroj: Foto - Simona Švorcová)

Ja sa chcem zamerať najbližšie volebné obdobie na ďalšie dôležité oblasti nášho mesta v prospech všetkých občanov, nielen v oblasti športu a dúfam, že občania mi prejavia dôveru, aby som mohol pokračovať v začatej práci. Som presvedčený, že Senčania, ale aj všetci občania na Slovensku rozhodnú 15.11. správne, lebo budú vedieť, za koho budú ich kandidáti kopať...

Držím Vám všetkým palce pri Vašej voľbe!

S pozdravom

Ing. Juraj Gubáni

nezávislý poslanec MsZ v Senci a predseda Komisie športu mesta Senec

www.facebook.com/juraj.gubani.senec

Juraj Gubáni

Juraj Gubáni

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden z mála tých, komu naozaj záleží na Slovenskom športe. Všetci, ktorí pre šport robíte maximum na úkor svojich rodín, voľného času, .. máte môj obdiv! Opätovne kandidujem do MsZ v Senci ako nezávislý kandidát. Viac o mojej činnosti a činnosti mojich kolegov a spolukandidátov na:www.facebook.com/juraj.gubani.senecwww.facebook.com/KomisiaSportuSenecwww.facebook.com/SeneckyBehOkoloSlnecnychJazierwww.fms.skwww.facebook.com/ZijemepreSenec Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu